Všeobecné obchodné podmienky pro nákup v tomto internetovém obchode

Obchodní podmínky

1. Základné údaje

Prodávajúcí (Dodavatel) :

MENTZ Elektro-tech s.r.o.

Karvinská 571/9

73701 Český Těšín

IČ: 04651146

DIČ: CZ04651146

(dále jen "dodavatel")

Kontaktné údaje

E-mail: info.electricshop@gmail.com


Číslo účtu: 2500921593 / 8330 pro SR

tel. ČR  +420 604 513 624

 

2. Všeobecné ustanovenia


2.1. Obchodné podmienky sú platné pre nákup v internetovom obchode www.electric-shop.sk, upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi dodávateľom Mentz elektro-tech s.r.o.  (ďalej len "Dodávateľ") a inou fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len "kupujúci"). Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy, ktoré obchodné podmienky neupravujú, Novým občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Zb.) A zákonom o ochrane spotrebiteľa (102/2014 Z. z.), Všetko v znení neskorších právnych predpisov. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu možno uzavrieť v slovenskom jazyku.

2.2. Tieto obchodné podmienky sú platné pre všetky kúpne zmluvy uzatvárané medzi dodávateľom a zákazníkom. Dodávateľ si vyhradzuje právo obchodné podmienky meniť. Zmenené podmienky vyhlási vhodným spôsobom na internetových stránkach www.electric-shop.cz rovnako ako vo svojej prevádzke. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

2.3. Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Na obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má tak možnosť sa s nimi zoznámiť. Uzavretá zmluva je dodávateľom archivovaná za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy sú zrejmé z procesu objednávania v internetovom obchode www.electric-shop.cz a kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť. Tieto obchodné podmienky sú zobrazené na webových stránkach internetového obchodu, ďalej sú odoslané zákazníkovi v prílohe ako odkaz PDF elektronickou poštou pri potvrdení objednávky, je tak umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.

3. Uzavretie kúpnej zmluvy

3.1. Na stránkach internetového obchodu nájdete tovar, ktorý je ponúkané dodávateľom na predaj a to vrátane uvedenia cien jednotlivých položiek. Ceny tovaru sú uvedené pri výrobku vrátane DPH. Ponuka predaja tovaru a ceny tohto tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazené na stránkach internetového obchodu.

3.2. Pre objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár na stránkach internetového obchodu. Objednávka tovaru, vytvorená na stránkach internetového obchodu je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy. Pred zaslaním objednávky dodávateľom je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní údajov do objednávky. Ceny tovaru sú platné v čase uskutočnenia objednávky, pokiaľ nie je medzi Dodávateľom a Kupujúcim dohodnuté inak.

3.3. Po odoslaní objednávky dodávateľ informuje zákazníka o prijatí tejto objednávky elektronickou poštou na adresu, ktorú uviedol kupujúci. Dodávateľ je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne ​​či telefonicky). Táto správa o prijatí objednávky je považovaná za potvrdenie a prijatie ponuky na uzavretie zmluvy, ktorú urobil kupujúci, a tým je tiež uzatvorená kúpna zmluva medzi predávajúcim a zákazníkom.

3.4. Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám.

3.5. Podľa novely zákona 222/2004 Z. z.. O dani z pridanej hodnoty nemožno od 1. 1. 2013 meniť údaje v už vystavenom daňovom doklade (faktúra). Údaje v daňovom doklade (faktúra) je možné meniť len v prípade, keď zákazník tovar ešte neprijal a nezaplatil, přípdně pokiaľ sa dodávateľ a kupujúci nedohodli vzájomne inak.

4. Platobné podmienky a cena tovaru

4.1. Informácie o cenách uvádzané dodávateľom sú záväzné s výnimkou zjavné chyby. Dodávateľ si vyhradzuje právo zmenycien. Platné ceny sú potvrdené kupujúcemu dodávateľom v okamihu potvrdenia objednávky.

4.2. Ceny v internetovom obchode sa môžu líšiť od cien v našej prevádzke.

4.3. Platobná podmienka je platba v hotovosti pri odovzdaní predmetu plnenia alebo možnosti využiť ďalších spôsobov platby, ktoré sú uvedené nižšie. Dodávateľ je oprávnený požadovať pred dodávkou zálohu vo výške až 100% hodnoty objednávky. V prípade, že je zvolená platba bankovým prevodom, sú po potvrdení dostupnosti tovaru zaslané podklady pre platbu na udaný email elektronickej pošty kupujúceho. Po uhradení zálohy je tovar odoslaný s daňovým dokladom - faktúrou.

4.4. Inštalácia tovaru ani montáž nie sú súčasťou kúpnej zmluvy.

4.5. Spoločne s kúpnou zmluvou je kupujúci povinný zaplatiť dodávateľovi tiež náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je uvedené vyslovene inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.

4.6. V prípade bezhotovostnej platby je kupujúci povinný uhrádzať kúpnu cenu spoločne s uvedením variabilného symbolu platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť cenu splnený okamihom pripísaním príslušnej čiastky na účet dodávateľa.

4.7. Prípadné zľavy z ceny tovaru poskytnuté dodávateľom kupujúcemu nie je možné vzájomne kombinovať.

4.8. Na základe kúpnej zmluvy vystaví dodávateľ kupujúcemu daňový doklad. Dodávateľ je platcom dane z pridanej hodnoty.

5. Spôsoby platieb

5.1. bankovým prevodom na účet Dodávateľa

5.2. dobierkou (hotovosť je oprávnený prevziať pracovník dopravné spoločnosti a vystaví doklad o prevzatí čiastky teraz možno vykonať i platbu kartou)

6. Preprava, osobné odbery a dodanie tovaru

6.1. Dodávky predmetu plnenia budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností dodávateľa realizované v čo najkratšom termíne, zvyčajne ak je tovar skladom od 2 do 7 pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia. Prosím berte do úvahy, že tovar je odosielaný priamo od výrobcu.

6.2. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu na adresu uvedenú v objednávke kupujúceho. Prepravca dodá zásielku v súčinnosti s kupujúcim za prvé uzamykateľné dvere.

6.3. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetu plnenia a sťahovanie do bytu, ak nie je dohodnuté alebo zmluvne dohodnuté inak.Dopravu na adresu uvedenú kupujúcim zaisťuje dodávateľ. Zásielka s tovarom štandardne obsahuje faktúru, návod na používanie výrobku v českom jazyku a záručný list (ak ho výrobca k výrobku prikladá). Záručný list je vždy nepotvrdený (vzhľadom na možnosť kupujúceho odstúpiť od zmluvy), potvrdenie vykonáme obratom po zaslaní na adresu dodávateľa spolu s kópiou faktúry. Ak výrobca k výrobku neprikladá záručný list, tak postačí daňový doklad - faktúra.

6.4. Dopravu tovaru zaisťuje dodávateľ na uvedenú adresu a to v rámci celej Českej Republiky. Náklady na dopravu tovaru sa líšia podľa zvoleného spôsobu dopravy. Konkrétny spôsob dodania si zvolí kupujúci sám, pri vytváraní objednávky. Možný spôsob dopravy a podmienky dopravy tovaru sú uvedené na internetových stránkach www.electric-shop.cz v sekcii "doprava".

6.5. Pri prevzatí tovaru od prepravcu odporúčame dôkladne skontrolovať tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. V prípade, že je obal poškodený alebo sa objavujú iné skutočnosti, ktoré nasvedčujú, že by mohlo byť poškodené aj samotné tovaru. Odporúčame zásielku nepreberať alebo spísať zápis o poškodení zásielky s vodičom prepravnej služby. Spísaný zápis o škode uľahčí riešenie prípadnej reklamácie.

6.6. Podpísaním prepravného listu prepravcovi zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že zásielka nie je mechanicky poškodená. Preto radšej pred podpisom starostlivo skontrolujte obal a u spotrebičov balených do igelitovej fólie i samotnej tovaru.

6.7. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť na email info.electricshop@gmail.com, dodatočná reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dáva však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou

7. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

7.1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy v lehote 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu, ak bola zmluva uzavretá dištančným spôsobom (pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku).

7.2. Kupujúci má právo odstúpiť od objednávky aj kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to bez akéhokoľvek postihu. Stornovať možno buď telefonicky na uvedených kontaktoch alebo na emailu: info.electricshop@gmail.com.

7.3. V prípade, že je tovar zakúpený v rámci obchodnej alebo podnikateľskej činnosti, právo na odstúpenie nevzniká.

7.4. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy musíte o svojom odstúpení od tejto zmluvy informovať predávajúceho (MENTZ elektro-tech s.r.o, ul Karvinská 571/9, Český Těšín, PSČ: 73701, email: info.electricshop@gmail.com) formou jednostranného právneho rokovaní (napríklad prostredníctvom prevádzkovateľom poštových služieb alebo e-mailom). 

7.5. Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od tejto zmluvy, postačuje odoslať odstúpenia od zmluvy pred uplynutím príslušnej lehoty.

7.6. Keď odstúpite od zmluvy, vrátime Vám bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa, kedy nám došlo Vaše oznámenie o odstúpení od zmluvy, všetky platby, ktoré sme od Vás dostali, vrátane nákladov na dodanie (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku Vami zvoleného spôsobu dodania, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob štandardného dodania nami ponúkaný). Pre vrátenie platieb použijeme bankový prevod alebo poštovou poukážku, pokiaľ výslovne určené inak. V žiadnom prípade sa Vám nevzniknú ďalšie náklady. Platbu vrátime až po obdržaní vráteného tovaru alebo preukážete-li, že ste tovar odoslal (a) späť, podľa toho, čo nastane skôr.

7.7. Tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od zmluvy, zašlite späť na adresu predávajúceho reklamačné a obchodné oddelenie (MENTZ elektro-tech s.r.o., ul Úpská 30, Mladé Buky, PSČ: 54223, Česká republika). Lehota sa považuje za zachovanú, ak nám odošlete tovar späť pred uplynutím 14 dní.

7.8. Ponesiete priame náklady spojené s vrátením tovaru. Tovar zašlite poštou, ak nie je to z povahy veci možné, využite niektoré z prepravných služieb. Maximálne náklady sú odhadované vo výške 10 Eur. Vrátený tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Neposielajte tovar späť na dobierku. Zásielka bude odmietnutá

7.9. Spotrebiteľ berie na vedomie, že ak tovar vrátený dodávateľovi bude poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká dodávateľovi voči kupujúcemu nárok na náhradu škody jemu tým vzniknuté. Spotrebiteľ zodpovedá iba za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom iným spôsobený, než ktorý je potrebný na zistenie povahy a vlastnosťami tovaru, vrátane jeho funkčnosti. Ak je k tovaru poskytnutý darček je kupujúci povinný s tovarom vrátiť predávajúcemu aj poskytnutý darček. Nárok na úhradu vzniknutej škody je dodávateľ oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Za znehodnotenie tovaru nemôže byť považované bežné poškodenia pôvodného obalu, ktoré vzniklo vybalením tovaru. Dodávateľ má právo len na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru.

7.10. Okrem prípadov, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané, nemôže spotrebiteľ odstúpiť podľa odseku 5 od zmlúv:
- na poskytovanie služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia- na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli dodávateľa- na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu- na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak porušil spotrebiteľ ich originálny obal- na dodávku tovaru ktoré sa predáva v hygienickom obale a obal bol porušený

8. Práva a povinnosti z chybného plnenia

8.1. Akosť pri prevzatí

8.1.1. Pokiaľ má prevzatý tovar nedostatky (napr. Nemá dohodnuté alebo oprávnene očakávané vlastnosti, nehodí sa k obvyklému alebo dohodnutému účelu, nie je kompletný, nezodpovedá jeho množstvo, miera, hmotnosť, alebo akosť nezodpovedá iným zákonným, zmluvným alebo i predzmluvných parametrom), jedná sa o vady tovaru, za ktoré predávajúci zodpovedá.

8.1.2. Kupujúci môže u dodávateľa uplatniť najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru podľa svojej požiadavky nárok na bezplatné odstránenie vady alebo na primeranú zľavu z ceny; ak to nie povahe vady neúmerné (najmä ak nemožno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu), možno uplatniť požiadavku na dodanie novej veci bez vád alebo nové komponenty bez vád, ak sa týka vada iba tejto súčasti.

8.1.3. Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.

8.1.4. Počas šiestich mesiacov od prevzatia tovaru sa predpokladá, že vada tovaru existovala už pri prevzatí tovaru.

8.1.5. Dodávateľ nie je povinný nároku kupujúceho vyhovieť, ak preukáže, že kupujúci pred prevzatím o chybe tovaru vedel alebo ju sám spôsobil.

8.1.6. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu dodávateľ nezodpovedá za chybu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

8.2. Zákonné práva z vád

8.2.1. Dodávateľ zodpovedá za vady vzniknuté po prevzatí tovaru v 24 mesačnej záručnej dobe alebo v dobe použiteľnosti uvedené v reklame, na obale tovaru alebo v pripojenom návode.

8.2.2. V tejto lehote môže kupujúci uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať u vady, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú):
- odstránenie vady dodaním nové veci bez vady alebo dodaním chýbajúce veci- bezplatné odstránenie vady opravou- primeranú zľavu z kúpnej ceny- vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy

8.2.3. Podstatné je také porušenie zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzatvorení zmluvy vedela alebo musela vedieť, že bydruhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala.

8.2.4. U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú), má kupujúci nárok na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.

8.2.5. Ak sa vyskytol prípad odstrániteľná vada po oprave opakovane (tretia reklamácia pre rovnakú závadu alebo štvrtá pre odlišné závady) alebo má tovar väčší počet chýb (najmenej tri chyby súčasne), môže kupujúci uplatniť právo na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy .

8.2.6. Dodávateľ nezodpovedá za vady vzniknuté v dôsledku bežného opotrebovania alebo nedodržanie návodu na použitie

8.2.7. Dodávateľ podľa týchto podmienok a na žiadosť kupujúceho zasiela potrebné potvrdenia a doklady k výrobku a to Vyhlásenie o zhode výrobku (zasielaný nie je dohodnuté inak elektronickou komunikáciou), všetky súčiastky obsiahnuté v rozvádzačoch majú riadny atest. Na základe predloženia doručeného Prehlásenie o zhode výrobku, je vykonávaná prípadná revízia výrobku.

9. Vybavenie reklamácie

9.1. Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u dodávateľa alebo osoby určené k oprave bez zbytočného odkladu od zistenia nedostatku. Ak urobí tak písomne ​​alebo elektronicky, mal by uviesť svoje kontaktné údaje, popis chyby a požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie. Jednoduchý postup ako uplatniť reklamáciu nájdete v reklamačnom poriadku. Môžete použiť priložený vzorový formulár, nie je to však Vašou povinnosťou. Reklamačný formulár - na stiahnutie tu

9.2. Kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu, aké právo si zvolil pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Zmena voľby bez súhlasu predávajúceho je možná len vtedy, žiadal Ak kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže byť neodstrániteľná.

9.3. Nezvolí Ak kupujúci svoje právo z podstatného porušenia zmluvy včas, má práva ako pri nepodstatnom porušení zmluvy.

9.4. Kupujúci je povinný preukázať nákup tovaru (najlepšie dokladom o kúpe). Lehota na vybavenie reklamácie beží od odovzdania / doručenia tovaru predávajúcemu alebo do miesta určeného na opravu. Tovar by mal byť pri preprave zabalené vo vhodnom obale, aby nedošlo k jeho poškodeniu, malo by byť čisté a kompletné.

9.5. O reklamácii predávajúci rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady. Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci rovnaké práva, ako by sa jednalo o podstatné porušenie zmluvy.

9.6. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, ale nebráni riadnemu užívaniu výrobku, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny alebo odstúpiť od zmluvy.

9.7. Záruka za akosť sa predlžuje o dobu od uplatnenia reklamácie do jej vybavenia alebo do doby, kedy bol kupujúci povinný si vec vyzdvihnúť. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záruka za akosť nepredlžuje.

9.8. Dodávateľ bude informovať kupujúceho o vybavení reklamácie prostredníctvom SMS alebo emailom.

9.9. Po vybavení reklamácie predávajúci vydá spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vykonaní opravy a čase jej trvania. Pre prípad zamietnutej reklamácie predávajúci spotrebiteľovi vydá písomné odôvodnenie tohto zamietnutia.

9.10. U oprávnenej reklamácie náleží kupujúcemu náhrada účelne vynaložených nákladov.

10. Ochrana osobných údajov

10.1. Ochrana osobných údajov kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, je poskytovaná zákonom č. 18/2018 Z. z.. O ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.

10.2. Kupujúci súhlasí so spracovaním týchto svojich osobných údajov: meno a priezvisko, adresa bydliska, adresa elektronickej pošty, telefónne číslo. V prípade nákupu ako právnická osoba tiež identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo. (Ďalej spoločne všetko len ako"osobné údaje").

10.3. Kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov dodávateľom, a to pre účely realizácie práv a povinností z kúpnej zmluvy, na účely vedenia používateľského účtu a pre účely zasielania informácií a obchodných oznámení kupujúcemu.

10.4. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke uskutočnenej z webového rozhrania obchodu) uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o zmene vo svojich osobných údajoch.

10.5. Údaje o Vašej činnosti, o Vašich nákupoch (sú potrebné pre zaistenie dodávok tovaru, vybavovanie reklamácií a podobne) sú ukladané v bezpečnej databáze a nie sú poskytované tretím stranám. Osobné údaje budú spracovávané po dobu neurčitú. Osobné údaje budú spracovávané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.

10.6. Kupujúci potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie osobných údajov.

10.7. V prípade, že by sa kupujúci domnieval, že dodávateľ vykonáva spracovanie jeho osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou súkromného a osobného života kupujúceho alebo v rozpore so zákonom, najmä ak sú osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracovania, môže:

10.7.1. Požiadať dodávateľa o vysvetlenie

10.7.2. Požadovať, aby dodávateľ odstránil takto vzniknutý stav. Najmä sa môže jednať o blokovanie, vykonanie opravy, doplnenie alebo likvidáciu osobných údajov. Ak je žiadosť kupujúceho podľa predchádzajúcej vety uznaná za oprávnenú, dodávateľ odstráni okamžite chybný stav. Ak nevyhovie dodávateľ žiadosti, má kupujúci právo obrátiť sa priamo na Úrad na ochranu osobných údajov. Týmto ustanovením nie je dotknuté oprávnenie kupujúceho obrátiť sa so svojím podnetom na Úrad na ochranu osobných údajov priamo.

10.8. Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom dodávateľa na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení dodávateľom na elektronickú adresu kupujúceho.

10.9. Svoj súhlas s uchovávaním a spracovávaním osobných údajov alebo so zasielaním obchodných informácií môže zákazník kedykoľvek odvolať, a to tak že pošle emailovú správu na  info.electricshop@gmail.com  alebo túto skutočnosť oznámi dodávateľovi telefonicky.

10.10. Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho.

10.11. Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. Cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. Cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

11. Riešenie sporov

11.1. Vzájomné spory medzi predávajúcim a kupujúcim rieši všeobecné súdy.

12. Záverečné ustanovenia

Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

12.1  Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.

12.2  Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

12.3  Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.