Reklamačný poriadok
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU A ZÁRUKA
  •  
  • Kupujúci je povinný prezrieť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru av prípade poškodenia tovaru nepreberať. Podpísaním prepravného listov kupujúcim, kupujúci súhlasí s jeho prevzatím potvrdzuje, že dorazil nepoškodený vinou dopravy. Na neskoršie reklamácie spôsobené vinou dopravy nemožno brať zreteľ budú zamietnuté.
  • Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej dielu) spôsobené používaním. Kratšia životnosť výrobku nemožno považovať za vadu a nejde ani reklamovať.
  • Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre podnikanie účel alebo obchodu s daným výrobkom, Nie je stanovená Občianskym zákonníkom stanovuje ju konkrétny dovozca tovaru vykonať SR. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená pre koncových zákazníkov, nie pre firmy (nákup na IČO).
  • V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (Tzv. Rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne bez zbytočného odkladu uviedol vec do zodpovedajúceho stavu odpovedajuci kúpnej zmluve, a až podĺa požiadavky kupujúceho bud výmenou veci, alebo jej opravou; Nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci, alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorá sa prejaví behom šiestich mesiacov odo dňa prevzatia vci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ sa neodporuje povahe veci, alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na Tzv. zjednanie nápravy :
  • bezplatným uvedením spotrebného tovaru vykonať stavu zodpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
  • primeraným znížením kúpnej ceny
  • náhradným dodaním tovaru
  • odstúpením od zmluvy
  • Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to až formou písomného posúdenia tejto vady. V tomto prípade bude tovar vymenený za Rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená suma späť.
  • Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. Ak je však v záručnom liste uvedená iná spoločnosť určená k oprave, ktorá je v mieste predávajúceho, alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci právo na opravu u spoločnosti určenej na vykonanie záručnej opravy.
  • V prípade, že nieje možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.V prípade, že nieje reklamovaný tovar osobne odovzdaný k reklamácii predávajúcemu,je kupujúci zodpovedný za prepravu prípadné škody spôsobené pri nej. K preprave reklamovaného tovaru používajte výhradne originálne obaly. Presto aj v pripade poškodenia nesie plnú zodpovednosť kupujúci a na jeho náklady bude poškodený tovar zaslán späť, pretože reklamácie na zaklade mechanického poškodenia nie je uznateľná. Zásielka by mala byť poistená.


POSTUP REKLAMACIE
  • Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup.
  • Vo Vlastným záujmu prosím zasielajte reklamované produkty určené servisu priamo na daný servis.
  • Ventilátory, elektrmaterial, svietidlá svetelné zdroje zasielajte na nasu adresu pre reklamácia:
Mentz elektro-tech s.r.o.
Úpská 30
54223 Mladé Buky.
  • Tovar zasielajte v originálnej obalov, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave.
  • Zásielky neposielajte na dobierku. Zásielka bude odmietnutá.
Žiadna položka